26 Temmuz 2009 Pazar

tatlises`e beraat

> Gültekin Kaya||ISTANBUL- Ünlü sanatçi Ibrahim Tatlises, `Asena` lakapli Onur Çakmak`i tehdit ettigi iddiasiyla yargilandigi davadan beraat etti. Istanbul 3. Sulh Ceza Mahkemesi`nde görülen durusmaya Ibrahim Tatlises katilirken, sikayetçi Asena ise katilmadi. Durusmada hakiminin `Asena`yi tehdit ettiginiz dogru mu? Bu konuda ne diyorsunuz?` sorusu üzerine Tatlises, `Ben iddianamede anlatilan televizyon programina katildigimda Asena ile ilgili bir tehditte bulunmadim` dedi. Hakimin, `Ben bitti demeden bitmez demissiniz, bu konu dogru mu?` sorusuna ise ünlü sanatçi, `Ben böyle dedim; çünkü kendisiyle 5 yillik birlikteligim oldu. Onun bana karsi sevgisi bitebilir; ama benim bitmedigini söyledim. Yoksa bir tehdit amaci gütmüyordum` cevabini verdi. Ibrahim Tatlises hakimin, `Onur Çakmak`in çalismasina izin vermiyormussunuz. Çalistigi yerlere onu çalistirmayin diye talimatlar veriyormussunuz, bu dogru mu?` sorusuna da, `Kendisi zaten çalisiyordu. Benim çalismasini engelledigim söylenemez` dedi. Hakimin son sözünü sormasi üzerine Ibrahim Tatlises, `Benim suç isleme kastim yoktu. Ben bu sözleri 1 yil önce söyledim. Bugün bana ayni seyleri söyler misiniz derseniz, söyleyemem; çünkü kendisine karsi olan sevgim, saygim bitmistir. Ben ona bu saatten sonra `namusumdur` diyemem. Suçsuzum ve beraatimi istiyorum` seklinde konustu. Mahkemede, Tatlises`in Asena`yi tehdit ettigine dair yeterli delil bulunamadigindan `tehdit` suçundan beraatina karar verildi.

Çakmak ve Sigara Aksesuarlari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder